Advertisement

דולגופיאט : הזהב ההיסטורי של דולגופיאט: מי ייהנה מכספי הזכייה? - גלובס : כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו!

דולגופיאט : הזהב ההיסטורי של דולגופיאט: מי ייהנה מכספי הזכייה? - גלובס : כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו!. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה.

משרד העלייה והקליטה נרגש לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית הזהב. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. לאחר מכן המשיך לעבודתו בבית דפוס.

טוקיו 2020: ארטיום דולגופיאט זכה במדלית זהב באולימפיאדה
טוקיו 2020: ארטיום דולגופיאט זכה במדלית זהב באולימפיאדה from img.mako.co.il
ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים. אביו של ארטיום דולגופיאט היה נרגש מהזכייה של בנו במדליית זהב בטוקיו: דולגופיאט יהיה בגמר הקרקע, שטילוב בחוץ. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע.

גם אלכס מיאקנין מתחרה בתרגיל.

גם אלכס מיאקנין מתחרה בתרגיל. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: התקבלו 2 פירושים במילון לארטיום דולגופיאט. בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם משרד העלייה והקליטה: אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה.

כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! לינוי אשרם קטפה את מדליית הכסף בהתעמלות אמנותית בבולגריה. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. 15:30 | ארטיום דולגופיאט סיים במקום הראשון את שלב המוקדמות בתרגיל הקרקע והעפיל עם ציון 15.2 לגמר שייערך ביום ראשון הבא. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים.

היסטוריה: דולגופיאט אלוף אולימפי, זכה בזהב!
היסטוריה: דולגופיאט אלוף אולימפי, זכה בזהב! from photo.one.co.il
דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות הבינלאומית סטלה זכרובה בקייב עם ציון גבוה של 15.440 נקודות (ביצוע 8.74 וקושי 6.7). ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. רגע האמת של ארטיום דולגופיאט: היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות.

Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world.

דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות הבינלאומית סטלה זכרובה בקייב עם ציון גבוה של 15.440 נקודות (ביצוע 8.74 וקושי 6.7). בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. התקבלו 2 פירושים במילון לארטיום דולגופיאט. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. כמה שעות אחרי הנחיתה, דולגופיאט עומד בתחתונים בצבע ורוד־אפור, מחליף בגדים כשסביבו מאה ילדות וילדים שמתעמלים פה, ובין לבין מביטים בו כמו בכוכב רוק. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. הלב שלי קופץ, אני לא יכול להחזיק את מה שיש בתוך הגוף שלי. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים:

נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021. דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות הבינלאומית סטלה זכרובה בקייב עם ציון גבוה של 15.440 נקודות (ביצוע 8.74 וקושי 6.7).

שוב עם הכסף: דולגופיאט סגן אלוף אירופה
שוב עם הכסף: דולגופיאט סגן אלוף אירופה from images.one.co.il
התקבלו 2 פירושים במילון לארטיום דולגופיאט. ופעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה במכשיר הקרקע. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. גם אלכס מיאקנין מתחרה בתרגיל.

דולגופיאט יהיה בגמר הקרקע, שטילוב בחוץ.

ארטיום דולגופיאט, שזכה הערב (ראשון) במדליית הזהב בתרגיל הקרקע כל הכבוד לארטיום דולגופיאט שזכה היום במדליית זהב בתרגיל הקרקע באליפות אירופה, כל אזרחי ישראל גאים בך, כתב ראש הממשלה בעמוד הטלגרם שלו. בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. כמה שעות אחרי הנחיתה, דולגופיאט עומד בתחתונים בצבע ורוד־אפור, מחליף בגדים כשסביבו מאה ילדות וילדים שמתעמלים פה, ובין לבין מביטים בו כמו בכוכב רוק. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. לאחר מכן המשיך לעבודתו בבית דפוס. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה.

Posting Komentar

0 Komentar